top of page
חיפוש
ben40765

שוב בערוץ הספורט

הערב בשידור חי ערוץ הספורט: מכבי מעלה אדומים-עירוני רמת גן

-שמחה רז-


הקבוצה העירונית תתארח הערב (רביעי) באולם זיסמן ברמת גן, נגד מכבי המקומית שממוקמת ערב המחזור במקום הרביעי בטבלת הליגה הלאומית. המשחק ישודר בערוץ 58 (ספורט 5 לייב) ויסוקר עם סיומו באפליקציית מעלה נט.

בשבוע שעבר יניר בנימין קלע שיא קריירה של 28 נקודות ובר שפע אף הוא נתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 13 נקודות, שני הנתונים האלה לא הספיקו למכבי "די סיטי" מעלה אדומים שכבר חזרה מפיגור 17 אך בסופו של דבר הפסידה את המשחק 98-85. זה המשחק הרביעי ברציפות בו מכבי מעלה אדומים קולעת מעל 80 נקודות, הקבוצה ממוקמת מקום שמיני בליגה בממוצע הנקודות למשחק.

צילום:יעל הראל


הערב (רביעי), ליל פורים, תתארח הקבוצה באולם זיסמן בר"ג למשחק מול מכבי עירוני ר"ג החזקה מהמקום הרביעי נכון לכתיבת שורות אלו. מכבי עירוני ר"ג עלתה לליגה הלאומית רק לפני שנתיים ובעונה שעברה סיימה במקום השמיני בליגה. הישג השיא של הקבוצה הוא סגנית אלופת המדינה פעמיים ברציפות בעונות 1972-74. מכבי ר"ג מגיעה למשחק כשבמאזנה 17 ניצחונות מול שבעה הפסדים ומאזן הנקודות שלה הוא מאזן חיובי של 89.1 -81.3.

לקבוצה חמישה שחקנים שמחזיקים במאזן דו ספרתי של נקודות- דאקראי טאקר-(16.1),ריקי טארנט-(14.2) אליזיה הירש-(14.1) עבדולאי גואי-(10.3), שמוביל גם בטבלת הריבאונדים (8.8) כשאחריו הירש (7.2) ושחר עמיר סוגר את רשימת הספרות הכפולות-(10.3). הקבוצה החתימה את הגארד הוותיק רביב לימונד מעירוני רעננה, אך לימונד קרע בשבוע שעבר את גיד אכילס וסיים את העונה.

מעלה מגיעה למשחק נכון לכתיבה שורות אלו מהמקום ה-10 בטבלה עם עשרה נצחנות מול 15 הפסדים, ומאזן נקודות שלילי של 85.5- 83.8. חוץ מיניר בנימין ובר שפע עם משחקם המעולה מול עפולה, ראוי לציין גם את ברק אוריון הקפטן שחזר מפציעה ארוכה לפני שלושה משחקים וחוזר להראות את יכולותיו הטובות. כאמור המשחק ישודר בערוץ הספורט ב5 live (אפיק 58 בשלט).

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

コメント


bottom of page