top of page
חיפוש
ben40765

שבוע הספורט החזק בישראל – במעלה אדומים!

עודכן: 10 במאי 2022

כתב: שמחה רז


שוב זה קורה. שוב אגף הספורט עושה את זה בענק. זו השנה השנייה ששבוע הספורט החזק ביותר במדינה יתקיים במעלה אדומים, עם כמות האירועים הרבה ביותר והאקסקלוסיביים ביותר. 21 אירועים במגוון ענפים בשיתוף משרד התרבות והספורט ושורה ארוכה של נותני חסויות ושותפים. גולת הכותרת היא הגעתם של חתן פרס ישראל וכדורסלן היכל התהילה טל ברודי והקומיקאי והיוצר, שלום אסייג שיגיע לערב מיוחד לבני 55 פלוס.


מתחילים כבר בחמישי, 12.5, במשחק המצוינות העירונית. כחלק ממרוץ המשפחות הגדול אגף הספורט יציב תחנה ספורטיבית מאתגרת במיוחד שזהותה תיחשף באמצעות כתב חידה מסתורי.




בשישי, תוכנית הרשת החדשה של אגף הספורט בהנחייתו של מנהל אגף הספורט, בן חדד, תעלה לאוויר בתוכנית תקבלו את כל החדשות והידיעות החמות בתחום הספורט בעיר, ויתראיינו מיטב האנשים שמשחקים אותה בענק במגרשים הכי גדולים בישראל ומייצגים את העיר נאמנה.


מי הקבוצה שתזכה באליפות מעלה אדומים בכדורעף?

ב-13.5 יתקיים טורניר כדורעף עירוני לבוגרים שמשלב מקצוענים וחובבים. אחרי שבשנה שעברה הטורניר התקיים לראשונה והיה הצלחה גדולה הוא יתקיים באולם חטיבת הביניים מהשעה 13:00. קבוצת הכדורעף העירונית "עורבים מעלה אדומים" שמוקמת בימים אלה תערוך בעיר את הופעת הבכורה שלה לקראת רישומה באיגוד הכדורעף בעונה הבאה. ארתור לנדה שמרכז את האירוע מזמין את הציבור: "מדובר באירוע מרגש, במסגרת האירוע נציג את קבוצת העורבים שתחל לפעול בשנה הבאה בעיר מעלה אדומים ותייצג את העיר שלנו. אני מזמין את התושבים ליצור איתי קשר, להירשם לטורניר וליהנות מחוויית כדורעף:

053-5266972."


אנחנו על המפה.

ב-15 במאי יגיע לעיר חתן פרס ישראל, טל ברודי, כדורסלן העבר והאיש שאמר את הציטוט האלמותי "אנחנו על המפה ונשארים במפה" לאחר זכיית מכבי ת"א בגביע אירופה הראשון שלה בשנת 1977. אגף הספורט מתכבד לארחו להרצאה ייחודית ומרתקת. לפני הרצאתו ולראשונה בתולדות העיר אגף הספורט יכנס את כלל מורי החינוך גופני בעיר לכנס ייחודי שמטרתו לקדם את הספורט בעיר. במסגרת האירוע ברודי שהגיע לאין ספור הישגים במהלך הקריירה המקצוענית שלו ידבר על מקצוענות והישגיות. מחזיק תיק הספורט: דודו מתתיהו: כבוד גדול לארח במעלה אדומים את חתן פרס ישראל ואת משיא המשואה, טל ברודי. שזכה עם מכבי ת"א כקפטן באליפות אירופה בכדורסל."





בקאנטרי מעלה אדומים נערכים בכוחות מתוגברים לקראת שבוע הספורט. בין התאריכים 15-19/5 תינתן הנחה בכניסה לקאנטרי לקהל הרחב. ב-15/5 יום ראשון, בשעה 20:00 יתקיים שיעור TRX לנשים על גג הקאנטרי פתוח לקהל הרחב ללא עלות, ברישום בקאנטרי. עמית שרון מנהל הקאנטרי: "בריאות וכושר הם בסיס לאיכות חיים טובה יותר. אז תפסיקו עם התירוצים ותתחילו לאתגר את עצמכם."



חמסה חמסה עם שלום אסייג

ביום שני, 16.5: "חמסה חמסה", הפנינג לבני 55+ בהיכל התרבות. מדובר באירוע הדגל של שבוע הספורט, במסגרתו האזרחים הוותיקים בעיר יוזמנו ליום מיוחד בו יהנו החל מהשעה 18:15 מתחנות ספורט בהן: יוגה, פילטיס, טניס שולחן, כדורגל, כדורסל, ריקודי עם, התגוננות רחוב ועוד. מיד לאחר מכן התושבים יוכלו להסתובב בין דוכנים בהם ארגונים מקומיים יציעו להתנדב בהם במשך שנת הפעילות. בשיאו של הערב, בשעה 19:45, יופיע הקומיקאי הידוע שלום אסייג בהיכל התרבות. האירוע בשיתוף תוכנית אפשרי בריא, אגף הרווחה, פורום נשים, תוכנית מתחברים, מרכז יובלים ומאוחדת. לרכישת כרטיסים >>>




ספינינג בכיכר סן מרקו

באותו הערב יתקיים אירוע הספינינג היוקרתי בדי.סיטי. כיכר סאן מרקו ילבש חג, אגף הספורט בשיתוף הדי.סיטי, יקיים אירוע חד פעמי עם הדי-ג'יי שי משה ומדריכי הספינינג של הקאנטרי ומדריכים אלופים נוספים. במסגרת האירוע יגיע פיזיותרפיסט מטעם מכבי שירותי בריאות שיעניק למדוושים חימום איכותי ויענה על כל השאלות. האירוע יכלול ארבעה מקצים. את השניים הראשונים יעבירו יחד חגית מיימון ושירלי שטרית, את המקצה השלישי שיתקיים בשעה 19:30 תעביר יעל דביר, את המקצה של 20:30 יעביר גדי בן לולו, את המקצה של 21:30 יעביר איציק לב.





מכון לבדיקות רפואיות במעלה אדומים

ב-17.5, יום שלישי, ייחנך מכון לבדיקות רפואיות במעלה אדומים. בחודשים האחרונים אגף הספורט שקד רבות על הקמת סניף של מכון 1 בעיר שימוקם באולם הספורט הסמוך לבי״ס תיכון תעופה וחלל. במסגרת המכון יקיימו בדיקות מאמץ ובדיקות במנוחה. בן חדד, מנהל אגף הספורט אמר: "אנחנו שמחים שאחרי חודשים ארוכים בהם נתבקשנו לעבור בדיקות מחמירות של משרד הבריאות, המהלך הזה יוצא לדרך והספורטאים שלנו לא יצטרכו יותר לנסוע עד למלחה."


עוד באותו היום יתקיים יום שיא לאקדמיה לשחייה. השחיינים של אגף הספורט ייהנו מתחרויות של 25 מטר בסגנון חתירה ובסגנון חזה. אבירם טרוזמן, רכז הספורט העירוני: "האקדמיה לשחייה שלנו עוברת שידוד מערכות, גייסנו בחודשים האחרונים צוות חדש ומנוסה שיצעיד אותנו להישגים רבים בתחום. במסגרת יום השיא נקיים תחרויות וניתן פרסים לשחיינים שלנו."


יוגה בזריחה

כוהנת היוגה המרכזית של אגף הספורט והקאנטרי לימור דדיה תקיים ב-20/5 בשעה 5 לפנות בוקר, במתחם הזריחה עוצר הנשימה של אגף הספורט, אירוע יוגה ארוך מהרגיל.



ליגת מרוצי הרחפנים של ישראל מגיעה למעלה אדומים, ביום שישי, 20.5, בשעה 11:00 באצטדיון הכדורגל במישור אדומים. הציבור מוזמן לצפות באירוע המדהים, ללא כניסה וללא הרשמה מוקדמת. רועי בכר, מנכ"ל הליגה מכין אותנו לאירוע היוקרתי: "זה הולך להיות מרוץ הרחפנים השלישי בסך הכל השנה בארץ במסגרת מרוץ הרחפנים של "קלוב התעופה". לאירוע יגיעו בין 20-30 מתחרים שינסו לזכות בתואר המטיס המהיר ביותר. המתחרים נדרשים לבצע תמרונים בתוך מכשולים בזמן הקצר ביותר, מומלץ להגיע ולראות את הטכנולוגיה בשיאה כיף גדול לכל המשפחה."


גמביט מעלה אדומים

ובשבת - שח-מט! מי יהיה או תהיה ה"גמביט" של מעלה אדומים? בשבת ה-21.5, בשעה 13:00 יתקיים אירוע השחמט העירוני בפארק המרכזי, בסמוך לפסל הפיל. האירוע יחולק לשני מקצים - ילדים ובוגרים. שימו לב - בדיוק כפי שהטורניר שוחק אשתקד ונצפו בו חובשי כיפה רבים, גם השנה ניתן לשחק עם שעונים מכנים, כך שהטורניר מותאם לשומרי שבת. לפרטים נוספים ולהרשמה, סטאס בטלפון: 054-5702909.


ואהבת לרעך כמוך

ליגת בתי הכנסת היוקרתית של מעלה אדומים בחסות אליצור מגיעה לנקודת הרתיחה עם משחק הגמר. לאחר שהליגה שוחקה בחצי השנה האחרונה במתכונת של שני שלבים ליגה ופלייאוף, במוצ"ש 21.5 בשעה 21:30 יתקיים הגמר הגדול. בימים אלה משוחקים משחקי הפלייאוף האחרונים שבסופן נדע מי תהיה אלופת ליגת בתי הכנסת של מעלה אדומים. זהות הקבוצות תקבע במשחקי חצי הגמר שיתקיים בין "יצחקי" נגד "עמל התורה" ו"עמל אדומים" נגד "אבני החושן". מוזמנים לעקוב אחרי הפרסומים באתר אגף הספורט. ליאור מזור, סמנכ"ל המתנ"ס: "בשעה טובה אחרי חצי שנה של קיום הליגה, אנחנו מגיעים אל הגמר הגדול. הליגה התנהלה למופת, באופן ספורטיבי ומכבד. הציבור מוזמן להגיע ולצפות."


ליברפול vs ריאל מדריד

כמה ימים לאחר מכן ב-28.5 באירוע שיחתום את שבוע הספורט, אגף הספורט בשיתוף אגף מוניציפלי והמרכז של קרסו, יקרין על גבי מסך ענק של 70 מטר את גמר ליגת האלופות לעונת 2021/2022, בין ריאל מדריד לליברפול. תומר טמפלהוף, אחראי מתקני הספורט: "מדובר באירוע הספורט הגדול של השנה ואירוע מהסוג הזה אתם מוכרחים לראות רק על גבי מסך ענק."










279 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

コメント


bottom of page