top of page
חיפוש
ben40765

קבוצה חיובית

התפרצות קורונה במכבי מעלה אדומים


זה אמור היה להיות שבוע קצת שונה עבור מכבי מעלה אדומים. הקבוצה ציפתה לצמד משחקי בית לא פשוט מול קריית אתא ומכבי חיפה, בפועל - ששה שחקנים ושלושה אנשי צוות נמצאו מאומתים לקורונה ובאיגוד הכדורסל החליטו לדחות את המשחק נגד קרית אתא ל-11 בפברואר. המשחק נגד מכבי חיפה וכוכבה גלן רייס יתקיים כמתוכנן (מוצ״ש, 20:45, קוסל). אוטובוסים לקהל יצאו למשחק יצאו מהעירייה בשעה 19:30.


אלו אמורים היו להיות שני מפגשים תוססים במיוחד. האחד נגד קריית אתא החזקה מהמקום החמישי שכבר את ניצחה את מעלה אדומים בסיבוב הראשון ונגד מכבי חיפה, אלופת המדינה לעונת 2012-2013, היורדת מליגת העל שמחזיקה סוללת


למשחק השבוע מגיעים רייס וקבוצתו במצב רוח טוב מהמסע בליגה הבלקנית עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים ואף ניצחה במשחק דרמטי 76:74. רייס עם שני משחקים רצופים של 30 נקודות מגיע למשחק השבת בכושר הטוב ביותר שלו העונה.


גלן רייס, ששוחרר השבוע מהקבוצה לאחר שהסתבך שוב בתקרית אלימה והורחק מהמשחק מול מכבי ר"ג. מוביל בתחום הנקודות (26.8) והריבאונדים (8.8) בפער גדול על הבאים אחריו דניאל קופרברג (13.9 נק' ו-6.4 ריב') ואנחל נונז ( 13.2 נק' ו-5.7 ריב'), גם בסחיטת עברות (9.3) הוא מוביל בפער גדול על הבא אחריו רפאל פוטוני (4.4), מצד שני גם את טבלת האיבודים הוא מוביל (4.8) כשקופרברג הרחק מאחור (2.5), רפאל פוטוני סוגר את רשימת השחקנים עם ממוצע דו ספרתי של נקודות בקבוצה (12.9) וגם במדד הריבאונדים הוא רביעי(5.4). באסיסטים מוביל דניאל כוזהינוף (5.5) כשאחריו גלן רייס (4.5), הרבה אחריהם נמצא ג'מאל כריסטופר סמית ודניאל נגר (2.8).


מעלה אדומים מתכוננת לקבוצה מהכרמל בצורה לא אידיאלית, וזאת בלשון המעטה. ביום ראשון, אחד מאנשי הצוות בקבוצה הודיעה כי הוא לא חש בטוב, הוא נבדק, ונמצא חיובי לנגיף הקורונה. בעקבותיו נבדקה הקבוצה כולה והתגלה כי עוד שני אנשי צוות ושישה שחקנים חיובים לקורונה. לאחר שהנהלת הקבוצה הודיעה על כך לאיגוד הכדורסל אישרו שםאת דחיית המשחק מול קריית אתא ליום שישי, ה-11 בפברואר, ובחרו להשאיר את המשחק נגד חיפה על כנו.

 

מעבר לסוללת הכוכבים של מכבי חיפה ומעבר לכך שהקבוצה תגיע למפגש ללא אימונים, המשחק טומן בחובו מפגש פיקנטי במיוחד, בין מכבי מעלה אדומים למאמנה של מכבי חיפה אבי סוכר שאימן את הקבוצה בעונת 2017-2018, במהלכה סיים עם הקבוצה במקום הרביעי בליגה הארצית והעפיל לחצי גמר הפלייאוף שם הפסיד לאליצור אשקלון. אותה אשקלון אליה עבר לאחר שסיים את דרכו במעלה אדומים על רקע מקצועי.


״מעלה אדומים מועדון עם המון רצונות ושאיפות ואני מאוד התחברתי לנתינה ואהבה לכדורסל, שבאו מליאור מזור ואורי מסיל והחשיבות של שחקני הבית ובניית הצביון של מעלה אדומים״. אומר אבי סוכר לזמן מעלה. ״אני חושב שהם זכו לקצור את הפירות שלהם, יאיר גביריץ שהוא שצמח מהמועדון והעלה את הקבוצה יחד עם נדב בלאש הקפטן. זה מגיע להם וכיף לראות את זה. גבירץ עשה שינויים טובים,״ הוא מוסיף, ״ואני שמח בשבילו עכשיו צריך שמור על ההמשכיות כי זה ליגה לא פשוטה.״

 

מכבי חיפה התחילה את העונה לא כמו שציפתה והיא נעה בין מרכז לתחתית הטבלה, כששאלנו את אבי סוכר מה לדעתו הסיבה לכך השיב: ״התחלנו את העונה עם רכבת של זרים וגל פציעות, שיחקנו זמן גדול רק עם זר אחד. אל תשכח שהתחלנו את האימונים חודשיים אחרי כולם, כל הכימיה של הקבוצה והבנייה שלה והשינוי בין מאמן למאמן לוקחת זמן".




4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

댓글


bottom of page