top of page
חיפוש
ben40765

עושים היסטוריה- הכרות עם הקבוצה

עודכן: 14 באוק׳ 2022

במוצאי שבת פותחים עונה מול הקהל הביתי- הגיע הזמן לערוך היכרות עם סגל השחקנים.

כתב:שמחה רז

בשבוע שעבר דיווחנו על משחקי האימון של מכבי מעלה אדומים ,הגיע הזמן להכיר את הקבוצה שלנו לקראת העונה הבאה וההיסטורית. אז איך תיראה הקבוצה שתארח לראשונה בהיסטורית הספורט הישראלי עונה בליגה מקצועית ביהודה ושומרון?

נתחיל בפנים המוכרות- שמחה הלפרט שיהיה הקפטן הנוכחי בעונה הקרובה לאחר עזיבת ברק אוריון. הסמול פורוורד שהיה בורג משמעותי בעונה החולפת המוצלחת שעברה על המועדון. שמחה העמיד בעונה החולפת מספרים נפלאים של 8.8 נקודות 2.9 אסיסטים ו-2.4 ריבואנדים ויתחיל את עונתו השלישית בקבוצה.

מי שעוד נשארים איתנו זה אריאל דרעי הגארד המוכשר בן ה-22 , שמתחיל את עונתו השנייה בקבוצה אחרי עונת בכורה מוצלחת, אליו יצטרף דניאל סטלורו שחוזר אלינו לאחר פציעה ארוכה שגרמה לו להעדר לאורך כל העונה שעברה. במועדון מאמינים בקידום שחקני הבית לקבוצה הבוגרת, ואל משחקי הקבוצה בליגה הלאומית השנה יצטרפו מתן וקסלר(שכבר שיחק במספר משחקים) ורועי לוברבום שיכניסו רוח צעירה לקבוצה.



עוד צעיר שיכנס לקבוצה יהיה מתן חכמו – הגארד הצעיר שהוביל את הפועל ת"א לגמר ליגת העל לנוער וזכה בתואר מצטיין הליגה יגיע להשתפשפות ראשונה בבוגרים. חכמו תפס את העין עם שלשת ניצחון אדירה מחצי מגרש מול מכבי ראשון לציון בפברואר שנה שעברה והוא יוכל לתרום רבות להתקפת הקבוצה.

במעלה אדומים שואפים גבוה וצירפו לקבוצה שלושה שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בליגת העל- איילון ששון הגארד המוכשר מגיע אלינו מהפועל ירושלים, אליו יצטרף נועם בן הרוש הפורוורד בן ה-19.5 שמתנשא לגובה 2.05 ומגיע אלינו מהפועל חיפה, האחרון ברשימה הוא עידו שבת בן ה-23 ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע. הרכז המוכשר היה חלק מנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה ב-2018, והיה חלק חלק מעונת העלייה של עירוני נס ציונה לליגת העל. מצמרת הליגה הלאומית מגיע אריאל לחוביץ' הישר מאליצור נתניה, אריאל בוגר מחלקת הנוער של הפועל ת"א.


מחיפה ונתניה הצפוניות נעבור לאלה שמגיעים אלינו מעבר לים- אדי אליקור ודוואן גו'נסון צמד הזרים. אליקור הוא סנטר קנדי אתלטי ומוכשר שמגיע אלינו מעונה מוצלחת בגאורגיה בה קלע 13.7 נקודות בממוצע למשחק לצד קטיפת 7.1 ריבאונדים ו-1.1 חסימות. מי שיסגרו את הקבוצה הם "שני הבנים"- בן ממן הצעיר המבטיח ששיחק בנבחרת הקטדים והנוער של ישראל, ובן עברי שמגיע אלינו מאליצור אשקלון.


שמחה הלפרט קפטן הקבוצה דיבר על התחושות לענוד את סרט הקפטן ועל המטרות לקראת העונה "זה באמת כבוד לייצג שחקנים, מאמנים, הנהלה ואוהדים כל כך גדולים. בשנה שעברה, האוהדים שלנו נדדו לעיר אחרת כדי לגרום לאולם קוסל להרגיש כמו בית. עכשיו, סוף סוף חזרנו לבית האמיתי שלנו ואני לא יכול לחכות לראות איך יגיב קהל האוהדים שלנו שאולי הוא הטוב ביותר בליגה.

מבחינתנו המטרה פשוטה, פלייאוף. ויש רק דרך אחת להגיע לשם, לנצח. לשלוט במה שאנחנו יכולים ולנצח כמה שאנחנו יכולים. המטרות האישיות שלי זהות למטרות הקבוצה. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לנצח. ניצחון זו המטרה. כל השאר הוא הסחת דעת"

כבר במוצאי שבת הקרובה- כ תשרי: ה-15/10 פותחים את העונה באולם הביתי במעלה אדומים מול עירוני רעננה. בואו להרעיד את האולם ולהביא את הניצחון!





22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page