top of page
חיפוש
ben40765

עוד ניצחון לאוסף

מכבי D-CITY מעלה אדומים – הפועל ר"ג גבעתיים 66:78


ניצחון מרשים למכבי D-CITY מעלה אדומים. החבורה של יאיר גבירץ הוביל מהרגע הראשון ומהר מאד עלתה ליתרון דו ספרתי ושמרה עליו עד לסיום המשחק. העולה החדשה החזיקה את האורדונים על 35 אחוז בלבד מהשדה, כשגם שליטה בריבאונד ההתקפה של האורחים לא עזרה להם. צמד הזרים של מתן חרוש סיפק 50 נקודות משותפות, אך מלבדם אף שחקן לא תרם. בצד השני יניר בנימין ושמחה הלפרט סיפקו משחק נהדר.


העולה החדשה פתחה נהדר ושלשה של יניר בנימין במעבר שלחה את מתן חרוש למזכירות לקחת פסק זמן כשהקבוצה שלו בפיגור 9:15. המומנטום המקומי נמשך – 13:25 לביתיים לאחר הרבע הראשון. המקומיים ה משיכו במומנטום גם ברבע השני וריבאונד אדיר של קיית ברקסטון הסתיים בסל ועבירה ויתרון שיא – 17:37. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה במשך דקות ארוכות, והיתרון המקומי נשמר עד למחצית – 34:50. יניר בנימין פתח את הרבע השלישי בשלשה, בעוד מנגד טאווריון דוסון צבר נקודות וצימק ל-45:57. קנטי וברקסטון שמרו על היתרון הדו ספרתי של קבוצתם – 53:66 בסוף הרבע השלישי. לא הרבה השתנה ברבע האחרון – הקבוצה של מתן חרוש לא הצליחה להתקרב למארחת שהשלימה ניצחון גדול מבחינתה.


צילום:יעל הראל





4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page