top of page
חיפוש
  • ben40765

סיבוב הופעות

סיבוב בהפתעה/סיבוב הופעות/עקפו בסיבוב

שמחה רז


חצי עונה כבר מאחורינו ומכבי מעלה אדומים ניצבת במקום החמישי בטבלה, עם שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים. אמש (לאחר סגירת הגיליון) הקבוצה התארחה ברעננה במסגרת המחזור הראשון לסיבוב השני (סיקור מלא באפליקציית מעלה נט), ובשבוע הבא הקבוצה תארח למשחק קשה את מכבי חיפה (שלישי, 18:00, היכל הספורט), המשחק ישודר בערוץ הספורט.



הקבוצה שעושה היסטוריה כשהיא מארחת לראשונה העונה ביו״ש, מדהימה את הליגה בליווי הקהל הגדול שלה. הקבוצה שבשנה שעברה הסתגלה לליגה הגיעה השנה מוכנה, העונה הניצחון השמיני שהגיע במחזור ה-11 העונה, הגיע בעונה שעברה במחזור ה-19 בלבד.


חרף חסרונו של הקפטן שמחה הלפרט שנפצע במחזור הרביעי, הקבוצה תוקעת יתד בצמרת הליגה ומכוונת גבוה. בעונה החולפת עונת הבכורה בליגה הלאומית מכבי מעלה אדומים לא הייתה רחוקה מהפליאוף העלים, אך השנה נראה שהקבוצה השתדרגה ושואפת לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים המקנים ביתיות בפליאוף העליון.


זה הזמן לקצת נתונים:

הקבוצה קלעה ב-13 מחזורים 1049 הנקודות העונה, כשהיא קולעת 80.7 נקודות בממוצע למשחק (מקום שמיני בליגה).

חניכיו של גביריץ נמצאים במקום האחרון בליגה באיבודים למשחק כשהם מאבדים 13.7 כדורים בלבד. עוד בפן ההגנתי: הקבוצה חוסמת בממוצע 4.2 חסימות במשחק מה שממקם אותה במקום השני בליגה בנתון הזה. בעונה שעברה הקבוצה סיימה את העונה במקום השביעי בליגה באיבודים.

הקבוצה קולעת 48.5% ל-2 33.2% ל-3 ו-71.5% מקו העונשין.

הקלע המוביל של הקבוצה הוא אדי אקיור (20.8) כשאחריו דוואן ג'ונסון (13.9), עידו שבת (9.5), ג'ורדן כהן (9), בן עברי (7.2) ואריאל דרעי (6.8). אדי אקיור (9.8) ודוואן ג'ונסון (6.6) הם גם הריבואנדרים המוביל. עידו שבת הוא האסיסטר המוביל (6) כשאחריו בפער עצום דוואן ג'ונסון (2.8).

אדי אקיור נבחר לשחקן הזר של הסיבוב על ידי מנהלת הליגה הלאומית, אדי אחד מהגורמים המרכזים לסיבוב המוצלח של מעלה.

אדי מסר בתגובה לתואר הנוצץ שיוענק לו במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה (שלישי, 18:00): "הפרס הזה הוא כבוד מדהים שלא יכולתי להשיג ללא התמיכה של כולם במועדון. רציתי להודות באופן אישי למאמנים שלי, לחבריי לקבוצה, לקהל האוהדים המדהים שלנו ולכל אחד בארגון מכבי מעלה אדומים. ישראל היא מקום מדהים ויפה עם אנשים נהדרים ואני ממש שמח להיות כאן. זו הייתה מחצית ראשונה נהדרת של העונה והקבוצה שלנו השקיעה עבודה רבה בניסיון להשיג ניצחונות בליגה טובה מאוד. אנחנו נרגשים להמשיך להתאמן קשה ולשחק קשה כל יום כדי שנוכל להגיע אל המטרה הסופית שלנו - זכייה באליפות."



גם בפן הקבוצתי היו כמה דברים שלא נשכח – הנה כמה מהם:

הניצחון הגדול ביותר בסיבוב: 102:63 על הפועל חבל מודיעין במחזור החמישי.

הניצחונות המרשימים ביותר: ניצחון על מחזיקת הגביע ואלופת העונה הסדירה אשתקד עירוני נהריה 70-65, והניצחון על אלופת המדינה ב-2016 והיורדת הטרייה עירוני ראשון לציון.

הרגע שלא נשכח: ניצחון על הבאזר משלשה של אריאל דרעי מול אליצור שומרון בדרבי ההתיישבות הראשון בהיסטוריה בליגה מקצועית, נגד אליצור שומרון.

עם הפנים קדימה: המטרה של הקבוצה ב-12 המשחקים שנותרו (אחרי סגירת הגיליון הקבוצה פגשה למשחק חוץ קשה את עירוני רעננה, במסגרת המחזור הראשון של הסיבוב השני), היא לתקוע יתד בפליאוף העליון. מעלה נמצאת בפער של שני משחקים מהפליאוף התחתון ושלושה מהקו האדום (שמורחב השנה ללא פחות מארבע קבוצות). בעונות האחרונות של הליגה עם 26 מחזורים, הספיקו בין 11 ל-12 משחקים בשביל להיות בפליאוף העליון מעלה רחוקה ארבעה ניצחונות מתוך 13 משחקים כדי להגיע למספר הזה.

 

ביום שלישי בשבוע הבא תארח מעלה בהיכל הספורט העירוני את מכבי חיפה למשחק ביתי חשוב, שישודר בערוץ הספורט. המועדון קורא לקהל הנפלא למלא את האולם ולגרור את הקבוצה לעוד ניצחון חשוב.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page