top of page
חיפוש
ben40765

בכותרות

עודכן: 20 באוג׳ 2021

נסו להיזכר מתי מעלה אדומים אוזכרה כל כך הרבה פעמים בכלי תקשורת ארציים. אולי קמפיין הריבונות, אולי עוד הקפאת בנייה כזו או אחרת. בכל מקרה, לא פחות מ-17 כלי תקשורת מרכזיים כיסו, סיקרו, איזכרו וכתבו על עליית הליגה ההיסטורית של מעלה אדומים אל הליגה הלאומית.


רובם ככולם ציטטו את דבריו של ראש העיר, בני כשריאל מסיום המשחק: "עשינו זאת בזכות צוות מקצועי ומוכשר ותלכיד שחקנים איכותי. אני מודה כל מי ששותף להצלחה ומקווה שגם בליגה הלאומית נהיה בורג מרכזי." הכתב הבכיר של ערוץ הספורט גילה עניין רב במשחק וכתב על העלייה הדרמטית של מעלה אדומים מיד בסיומו. ערוץ הספורט אף ריאיין בתוכנית "מגרש פתוח" את מאמן הקבוצה יאיר גבירץ וקפטן הקבוצה נדב בלש. כתב N12 בן גולדפריינד כתב על עליית מעלה אדומים ללאומית והוסיף לצטט את דבריו של גבירץ: "עשינו היסטוריה". אתר ישראל היום (בעזרתו של איש היח"צ הראל דווידוביץ'), יצא עם סיקור נרחב של המשחק בסמוך לשריקת הסיום, ואף תיאר את האירוע הדרמטי מעל לדפי העיתון בבוקר שלמחר. גם אתר החדשות הפופולרי בישראל וואלה, כיסה בהרחבה את האירוע התקדימי. אור שקדי כתב וואלה, התייחס בדבריו לעובדה שמעלה אדומים היא למעשה הקבוצה הראשונה מתחומי יהודה ושומרון שמעפילה לאחת משתי הליגות הבכירות בכדורסל או בכדורגל. גם ספורט 1 ומעריב ציינו כי מעולם לא ייצגה קבוצה מקצוענית עיר או יישוב מעבר לקו הירוק. גם אתר כיפה, סרוגים, מעלה נט, ישראל ספורט ואתרים נוספים פירגנו רבות על הישג המרשים, הכתב אלירן כהן מאתר ספסל שמסקר באדיקות את כל משחקי הקבוצה העונה, לא הסתיר את התלהבותו מתצוגת התכלית של מעלה אדומים וכתב שמתחילת הרבע השלישי "ועד הסיום השחקנים של מעלה רקדו על המגרש בדרך לניצחון ענק בפער של 36 נקודות במשחק האליפות." בערוץ שבע שטחו בפני הקוראים את כל ההיסטוריה של המועדון, החל מהקמת הקבוצה מחדש ב-2010, דרך העלייה המהירה שתי ליגות מליגה ב' לליגה א', מא' לארצית, כלה בעונות הקשות בארצית ועד הערב המתוק בלוד. גם מעבר לים הביעו עניין רב בקבוצה העירונית, Israel National News ו-Jerusalem post סיקרו בהרחבה רבה את דבר ההעפלה של מעלה אדומים לליגה הלאומית עבור דוברי האנגלית ברחבי העולם.


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Σχόλια


bottom of page