top of page
חיפוש
ben40765

ממשיכים הלאה

אחרי ההדחה הכואבת מגביע הליגה הלאומית מול הפועל חבל מודיעין, מגיעה מכבי מעלה אדומים למחזור השלישי בליגה הלאומית.


כתב:שמחה רז


מחר בערב מכבי מעלה אדומים, תארח בפעם השנייה העונה בביתה, זה יקרה במסגרת המחזור השלישי של הליגה לאומית. היריבה הפעם היא מועדון הכדורסל רמת השרון. הגיע הזמן לעשות היכרות קטנה:

מפגשים קודמים: בעונה החולפת מעלה פגשה פעמיים את הקבוצה מהשרון וניצחה פעמיים בגדול- 104:72 בקוסל, ו93:70 בקריית יערים בניצחון החוץ השני בטיבו בעונה. אולם :קריית יערים (900 מושבים): נחנך ב-2018. שנים בליגה הלאומית: מתחילים את עונתם הרביעית ברציפות בליגת המשנה. הישג שיא: פליאוף ליגת העל (קבוצה מאוחדת עם הפועל חיפה). מאזן בליגה-בדומה למעלה-1:1 ניצחון אדיר 118:80 על הפועל חבל מודיעין והפסד 83:71 מול הפועל ר"ג גבעתיים

גביע: גם כמו מעלה, הדחה בשלב הראשון מול מכבי עירוני ר"ג אחרי הפסד 88:80.



מאמן: גיא קנטור- מאמן הקבוצה מאז 2015 , הכי הרבה בליגה.


לא פחות משמונה שחקנים ששיחקו בקבוצה בשנה החולפת נשארו בקבוצה שסיימה במקום החמישי בעונה החולפת והודחה ברבע הגמר מול האלופה עירוני קריית אתא.

טיילור ווידמן(פאוור פורוורד,סנטר/ 27) - אחד הזרים הטובים הגבוהים בליגה בעונה החולפת כשסיפק ממוצעים של 15.5 נקודות, 10.6 ריבואנדים, 1.4 חטיפות ועוד...)

יהונתן ים (רכז/ 24) -אחד הברגים המשמעותים בקבוצה בעונה החולפת ששיחק כמעט 30 דקות בממוצע, אמור לתפוס את תפקיד הרכז הראשון לאור הפציעות החוזרות של גיל אמיתי שיקווה לעונה יותר בריאה. במשחק העלייה ללאומית, קלע ים שלשה שהשוותה את התוצאה 7 שניות לסיום לאחר שפיגרו כל המשחק בדרך לניצחון בהארכה.

גיל אמיתי(רכז, סמול פורוורד/33)- השחקן הוותיק ששיחק במספר קבוצות בליגת העל (בין היתר הפועל חולון והפועל ת"א) , איבד קצת את מקומו בהובלת הקבוצה בעקבות הפציעות אך עדיין היה בורג משמעותי בהצלחה בעונה החולפת.

אורי חי (קלע /23) - הקלע הצעיר המוכשר שמתחיל את עונתו הרביעית בקבוצה, העמיד מספרים של 7.6 נקודות למשחק ב-20 דקות בממוצע ויקוווה לעלות יותר גבוה ברוטציה.

עמית ביר כץ (סנטר,34)- הסנטר הוותיק ימשיך להציג את משחק הלחימה ולתת מניסיונו לצעירים הרבים בקבוצה.

עומר פפו (קלע, סמול פורוורד/19)- בעונה החולפת היה אחד מהשחקנים המובילים בקבוצת הנוער של רמה"ש. נתון: חטף 2.6 חטיפות בממוצע למשחק

עומר שפר(קלע/פורורד 19) - עוד שחקן מוכשר שעלה מהנוער וינסה להשתלב בקבוצה הבוגרת. הנתון: קלע בשנה החולפת מול הפועל עמק יזרעאל 39 נקודות והוסיף שמונה ריבואנדים.

אדם קליין (קלע/20)- עוד שחקן צעיר , אך לעומת שני השחקנים הקודמים זהו עונתו הרביעית בה הוא ישתתף בבוגרים ויקווה לקחת חלק משמעותי יותר בקבוצה. בעקבות הפציעות של גיל אמיתי אמור קליין לחזק את הקו האחורי של הקבוצה.


תמונות: מנהלת הליגה הלאומית מהמשחק מול מכבי חיפה


לצד השחקנים הרבים שנשארו הצטרפו ארבעה שחקנים חדשים שייקוו לקחת את הקבוצה שני צעדים קדימה מהעונה שעברה.

רנדל היינס-(קלע/28)-הזר שמגיע מרייפיזן גראץ' האוסטרית נכנס לנעליו הגדולות של קווין קייפרס שעבר למכבי עירוני ר"ג, בנתיים נראה שעושה זאת בגדול כשהראה עקביות במשחקי האימון ובמשחקי הפתיחה של הליגה הפציץ 25 נקודות ו-22 בהתאמה לצד שמונה ריבואנדים בכל משחק.

גיא פרבר-(סמול פורוורד/29)- עוד חיזוק לקו הקדמי של קנטור , בוגר מחלקת של מכבי ראשון לציון שעשה את הדרך ההפוכה מקייפרס והגיע ממכבי ר"ג.

שני החיזוקים האחרונים לסגל הגיעו מהיורדת לליגה הארצית- מכבי הוד השרון.

אופיר גולדשטיין- (פאוור פורוורד/ 21)- לא הרבה לשחק בעונה שעברה, אך הוא עוד אופציה חשובה מהספסל.

שגיא זילברשלג- (סמול פורוורד/20)- היה חלק משמעותי במכבי הוד השרון בעונה שעברה וסיים עם ממוצעים של 6.5 נקודות למשחק לצד 0.5 חטיפות.


10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page