top of page
חיפוש
ben40765

מי יעצור את מעלה אדומים?

מי יצליח לעצור את מכבי D-CITY מעלה אדומים?

כתב: שמחה רז


הפועל מגדל העמק/יזרעאל - מכבי D-CITY מעלה אדומים 90:62


הקבוצה של יאיר גבירץ המשיכה במומנטום שלה ורשמה הערב ניצחון גדול, כשהיא שוב מביסה את היריבה שלה במשחק ששודר בערוץ הספורט. אחרי מחצית ראשונה שקולה, האורחים ברחו ברבע השלישי בו השאירו את הפועל מגדל העמק/יזרעאל על 10 נקודות בלבד, ומהר מאד הבטיחו את הניצחון השישי שלהם העונה. קיית ברקסטון וג'יילן קאנטי הובילו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 17 נקודות כל אחד. מנגד, הצפוניים עם משחק מאכזב עדיין עמוק במאבקי התחתית.


שתי הקבוצות היו מבולבלות בפתיחת המשחק, אך הביתיים היו קצת יותר עדיפים והובילו 7:12. יכולת טובה של תומר אסייג ושלשה של טל פרסלני קבעו 13:19, ודונטה קלארק חתם את הרבע בשלשה – 19:24 למגדל העמק/יזרעאל. הצפוניים צלפו באחוזים גבוהים מחוץ לקשת ובפתיחת הרבע השני עמדו על 6 מ-9, אבל קיית ברקסטון ביכולת אדירה הוריד ל-32:34, 5 דקות למחצית. ג'יילן קאנטי העניק יתרון ראשון לאורחים. יניר בנימין וקיית ברקסטון הגדילו את הפער במחצית ל-43:38. שתי הקבוצות פתחו לא טוב את הרבע השני, אך האורחים שוב היו קצת יותר מדויקים ושלשה של יניר בנימין העניקה להם יתרון 56:44. גם בר שפע ושמחה הלפרט צלפו מחוץ לקשת וברבע הזה הביתיים קלעו רק 10 נקודות ומצאו עצמם בפיגור 66:48 בתום שלושה רבעים. ריצת 10-2 של מכבי מעלה אדומים בפתיחת הרבע האחרון קבעה יתרון שיא 76:50. מכאן זהות המנצחת הייתה ברורה.


הרבו לקלוע: ג'יילן קאנטי וקיית ברקסטון (11 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 5 חטיפות) 17 נק' כ"א, יונתן רבינוביץ' (5 אסיסטים) ושמחה הלפרט (5 אסיסטים) 12 נק' כ"א, יניר בנימין 10 נק', בר שפע 8 נק'.



4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comentarios


bottom of page