top of page
חיפוש
ben40765

לשנה הבאה במעלה אדומים הבנויה

כתב: שמחה רז

מכבי די.סיטי מעלה אדומים מבטיחה הערב את הישארותה בליגה והיא עושה את זה באופן מרשים עם ניצחון חוץ על אליצור איתו אשקלון 88:81.


מעלה אדומים ידעה ערב המחזור כי ניצחון על אשקלון לא יבטיח לה עדיין השארות סופית בליגה והיא קיוותה לניצחון במקביל של רעננה על מגדל העמק. רעננה החזקה הביסה את מגדל העמק 106-88 ונתנה את האות הרשמית לחגיגות ההשארות של מעלה אדומים.

למעלה נשארו עוד שני משחקים עד סוף העונה כשכבר בחמישי הקרוב היא תארח בפעם האחרונה באולם קוסל, שנה הבאה בעז"ה המשחקים יתקיימו באולם העירוני.


סיקור המשחק: אליצור איתו אשקלון - מכבי D-City מעלה אדומים 88:81


הקבוצה של יאיר גבירץ הובילה לכל אורך המשחק וידעה בכל פעם לעצור את הדרומיים בדיוק בזמן הנכון. קיית ברקסטוןהיה נהדר עם 27 נקודות, בעוד סטורם וורן קלע 29 למפסידה.


פתיחה טובה של קיית ברקסטון וברק אוריון העניקה לאורחים יתרון מוקדם ובהמשך הלוח הראה 24:20 בתום הרבע הראשון. סטורם וורן וארד הררי החזיקו את קבוצתם במשחק ברבע השני, ואחרי עבירה בלתי ספורטיבית הלוח הראה 38:38. ג'יילן קאנטי וקיית ברקסטון שוב העלו את קבוצתם ליתרון - 48:44 במחצית. עם פתיחת הרבע השלישי שוב הקבוצה של יאיר גבירץ עלתה ליתרון דו ספרתי, אך סטורם וורן בערב נהדר צימק ל-70:63. לאורך כל הרבע האחרון התסריט חזר על עצמו - מעלה אדומים ברחה, בעוד אליצור איתו אשקלון הייתה קרובה אליה אבל לא מעבר לכך.



51 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page