top of page
חיפוש
ben40765

יוצאים לדרך

עודכן: 15 במרץ 2022

כתב: שמחה רז


ליגת בתי הכנסת בסימן: ואהבת לרעך כמוך


ליגת בתי הכנסת של מעלה אדומים בחסות "אליצור" יצאה לדרך בשבוע שעבר. המחזור הראשון זימן ניצחונות משכנעים למחניים, אבני החושן ועמל התורה.


לצד פיתוח הספורט התחרותי בעיר, גם הספורט הקהילתי משגשג. לאחר שנתיים של פגרת קורונה, ליגת בתי הכנסת שמטרתה לחבר את הקהילות במעלה אדומים, נפתחה מחדש בהובלת אגף הספורט, המתנ"ס והעירייה.


המשחקים שמתקיימים במגרש בית הספר שדי חמד המחודש נפתחים עם דבר תורה קצר הקשור לפרשת השבוע ולנושאים האקטואליים.

המחזור הראשון זימן אליו ארבעה משחקים מרתקים. שמונה הקבוצות שמורכבות מקהילות שונות במעלה אדומים, שיחקו בחולצות עליהן המילים " ואהבת לרעך כמוך". ברוח הכיתוב שעל החזה, המשחקים נערכו ללא שופט תוך שימת דגש על כבוד הדדי ועל הגעה לפתרונות תוך התדיינות ופשרות מצד השחקנים.


מייק טורצקי היוזם של הליגה וחבר הועד המנהל מסר: "זה היה ערב מוצלח להפליא. רמת הספורטיביות הייתה יוצאת דופן והאחדות שנראתה בכל המשחקים הייתה ממש קידוש השם. המנצח האמיתי הערב היה עם ישראל."


ליאור מזור, סמנכ"ל התפעול של המתנ"ס אמר "החיבור הנהדר שאנו יוצרים פה בין קהילות שונות במעלה אדומים תוך פעילות ספורט מגבשת ומלאת כבוד היא דוגמא לקהילה הגדולה והמיוחדת הקיימת כאן בעיר. תודה ענקית לכל השותפים לפרויקט המדהים הזה ובראשם העירייה, מרכז אליצור וכמובן הצוות הנהדר של אגף הספורט בראשותו של בן חדד."

בתמונה הימנית: הקבוצות אבני החושן ועמל אדומים מדגימות אחדות, בשאר התמונות הקבוצות האחרות וקטעים מהמשחקים



ארבעה משחקים התקיימו במוצאי שבת האחרון ואלו התוצאות:

משה דיין- מחניים 3:0 , נוסח אחיד-מוסר אביך 1:1, עמל אדומים- אבני החושן 4:0, כולל עמל התורה- יצחקי 0-1





17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page