top of page
חיפוש
ben40765

יום האישה עם כוכבים בינלאומיים

שמחה רז


לכבוד יום האישה הבינלאומי שחקני הפועל ירושלים בכדורסל קיימו אימון משותף עם קבוצת הנערות של מכבי מעלה אדומים. בן חדד: "חשוב לנו להפגיש את הבנות הצעירות שלנו ספורטאים שהצליחו להתגבר על כל האתגרים ולהגיע לטופּ."


לקראת יום האישה הבינלאומי אגף הספורט העירוני אירח בשבוע שעבר את כוכבי הפועל ירושלים בכדורסל: ג'יילן אדאמס, איתי שגב ואיילון ששון לאימון משותף עם קבוצת הנערות של מכבי מעלה אדומים. במסגרת האירוע כוכבי הפועל קיימו אימון משותף עם הנערות, העבירו תרגול קליעות וקיימו עם הבנות שיחה פתוחה וכנה על הישגיות, התמדה ומקצועיות.

שחקן נבחרת ישראל איתי שגב שהעביר כמאמן את האימון והוביל את השיחה עם הבנות הסביר כי "המקצוענות מתחילה במתי את הולכת לישון מה אתה אוכל, ונגמר במה את עושה אחרי האימון". ג'יילן אדאמס נשאל מדוע בחר לעסוק דווקא בכדורסל והשיב: "אני לא יכול להסביר את זה אני פשוט התאהבתי בכדור מהרגע שנגעתי בו."

צוות אדומדיה שנכח באירוע שמע מאיילון ששון, הרוקי של הפועל מה הביא אותם ללקיים אימון משותף עם הנערות של מעלה אדומים: "באנו להראות לילדות לכבוד יום האישה הבינלאומי מה זה ספורט מקצועי ברמות הגבוהות. זה כיף גדול וחשוב מאוד. התרשמתי מהמקצוענות של המועדון ושל הילדות."

בן חדד מנהל אגף הספורט אמר לצוות אדומדיה כי ״אנחנו שמחים לארח את כוכבי הפועל ירושלים לאימון משותף עם קבוצת הנערות שלנו. היה חשוב לנו להפגיש את הבנות הצעירות שלנו ספורטאים שהצליחו להתגבר על כל האתגרים ולהגיע לטופּ. אני מבקש להודות לשוהם לזר חברנו מהפועל ירושלים על שיתוף הפעולה ועל הנכונות להוסיף להרחיב את שיתופי הפעולה לקבוצות נוספות, ולאלירן מזרחי, מאמן קבוצת הנערות שלנו, על הארגון המופתי.״




6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comments


bottom of page