top of page
חיפוש
  • ben40765

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות


בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים אותן בצמרת 2 בשבוע הבא שאר קבוצות הליגה יחזרו מפגרת המחצית לפתיחת הסיבוב השני של העונה כשבמוקד: דרבי בין קבוצות הילדים ב' של המועדון.

 

נוער ארצית: מכבי "רימקס" מעלה אדומים - הפועל מודיעין/ בן שמן 62:74

 

קבוצת הנוער של מכבי מעלה אדומים אירחה השבוע את הפועל מודיעין/ בן שמן לקרב קצוות הטבלה כאשר מעלה אדומים עם היתד בצמרת ולעומת זאת בן שמן נאבקים על הישארות בליגה. למרות ההבדלים בטבלה בן שמן פתחו טוב יותר את המשחק כאשר הם עולים ליתרון 12:0 מוקדם עם 3 שלשות רצופות בזמן שהמקומיים מחטיאים זריקות פנויות ומפספסים בהגנה.

לאחר פסק זמן מעלה אדומים התעוררה והתחילה להרים את האנרגיות, לשמור ולשטוף את המשחק כאשר היא משווה את המשחק בתחילת הרבע השני, ממשיכה לרוץ ולשחק כדורסל נכון ועולה ליתרון 40:32 במחצית .

המחצית השניה המשיכה כמו שהסתיימה המחצית הראשונה ומעלה אדומים שמרה את היתרון עד לסיום המשחק כאשר נדב גרוס שולט בקצב ושובר את הגנת בן שמן עם מסירות חכמות. בסיום מכבי "רימקס" מעלה אדומים מנצחת את הפועל מודיעין/ בן שמן בתוצאה 74:62.

 

נערים ב': הפועל ירושלים - מכבי "מטווח אדומים" מעלה אדומים 59:44


מכבי "מטווח אדומים" מעלה אדומים יצאו השבוע למשחק חוץ קשה נגד הפועל ירושלים, המשחק החל צמוד ועם מאבק עיקש של שני הצדדים בחילופי יתרונות שנעו לאורך כל הרבע בין מעלה אדומים לבין ירושלים ובסיום הרבע הראשון 15:14 להפועל ירושלים.

הרבע השני נמשך במומנטום של המארחת מירושלים שעלתה כבר להפרש 8 נק', פסק זמן שלקח אלירן שטיין עזר לקבוצה לשנות את המומנטום לצד שלה ובזכות לחימה גדולה של אורון ברוך ו5 נקודות רצופות של דוד גורטין מעלה אדומים חוזרת למשחק צמוד ובסיום המחצית 28:24 להפועל ירושלים.

המחצית השניה נפתחה בסערה מצד מכבי "מטווח אדומים" מעלה אדומים עדו קאפח לקח אחריות בהתקפה, אילאי זמסקי שלט מתחת לסלים, אפיק בן עזרא להט בהתקפה והקבוצה נכנסה לשטף ולקצב בו היא אוהבת לשחק ומשאירה את ירושלים עם 8 נקודות בלבד ברבע השליש כאשר בסיומו היא עולה ליתרון 43:36. הרבע הרביעי נמשך כמו קודמו, שליטה מוחלטת של מכבי מעלה אדומים ברבע האחרון מקנה לה ניצחון חוץ חשוב בתוצאה 59:44 ששומרת על המקום הראשון רגע לפני משחק העונה שלה מול אליצור בית אל בקרב על המקום הראשון בליגה.

הצטיינו: אילאי זמסקי עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים ואפיק בן עזרא עם 15 נקודות ו-10 חטיפות.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page