top of page
חיפוש
ben40765

אש במכתש

כתב: שמחה רז

שבוע מטלטל עבר על מכבי מ"א- ניצחון גדול על הפועל ר"ג גבעתיים, איבוד הקפטן שמחה הלפרט והחתמת שני שחקנים חדשים.


זה התחיל במשחק בזיסמן מול הקבוצה המקומית הפועל ר"ג גבעתיים:

זה היה ניצחון גדול לחניכים של יאיר גבירץ, אחד מהגדולים בתולדות המועדון שרושמים כבר וי שלישי העונה מארבעה משחקים ובלי לשים לב היא כבר במאזן 3:1. כבר מהרבע הראשון היה ברור לאן נושבת הרוח - מעלה התנפלו על האורדונים, ועלו ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום המשחק.


בן עיברי- הקלע המצטיין. צילום:יעל הראל

מכבי מעלה אדומים פתחה טוב יותר את המשחק ועידו שבת הוביל אותנו ליתרון 18:10. המומנטום של מעלה נמשך ודוואן ג'ונסון עשה הכל על הפרקט והוביל את קבוצתו ליתרון 33:17. שתי הקבוצות הציגו אחוזי קליעה גבוהים מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השני, אך היתרון של מעלה אדומים נשמר - 43:25, 6 דקות למחצית. ההפרש כבר הגיע ל-20 ובמחצית הלוח הראה 56:40. האורדונים עשו קולות של חזרה ברבע השלישי, אך מכבי מעלה אדומים שמרה על היתרון הדו ספרתי שלה - 77:60. הרבע האחרון נמשך באותה המגמה בדרך לניצחון משכנע: 101:84. חוץ משני הזרים הנפלאים זה גם ערב של הישראלים, כשבן עברי בלט מעל כולם עם 21 נקודות, גם עידו שבת, שמחה הלפרט ואריאל דרעי הצטרפו לחגיגה. מתן חכמו הצעיר הוסיף שבע נקודות, והוכיח שהוא שייך לרמות האלה.


קלעו למעלה אדומים: בן עברי 21 נק', עידו שבת (7 אסיסטים), אדי אקיור ושמחה הלפרט 15 נק' כ"א, דוואן ג'ונסון (11 ריבאונדים) 14 נק', אריאל דרעי 11 נק', מתן חכמו 7 נק', בן ממן 3 נק'.

דודו מתתיהו מחזיק הספורט הגיע למשחק ונפגש עם ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק ודרור כהן מנהל רשות הספורט בעיר.


הקבוצה בסיום המשחק. צילום:יעל הראל




גם שני אירועים פחות נעימים קרו בזיסמן- נתחיל במשמעותי ביותר: הקפטן שמחה הלפרט נפצע ועבר השבוע ניתוח בגב היד והוא ייעדר כחודשיים. במקומו הגיע ג'ורדן כהן (25, 1.88) מתאזרח יהודי קומבו גארד ששיחק במכבי אשדוד ומכבי חיפה. גדל והתפתח בקולג' לי היי בלוס אנג'לס, מגיע עד לחזרתו של שמחה הלפרט למגרשים. עוד שחקן שהגיע לקבוצה הוא נועם אקריש (21,1.98) סמול פורוורד שמגיע לעונת השאלה מעירוני נהריה ואמור לתפוס מקום משמעותי ברוטציה של יאיר גביריץ.


שמחה הלפרט שנפצע. צילום:יעל הראל


האירוע השני הוא מטח קללות שספגה הקבוצה וראשיה מאוהדי הפועל ר"ג גבעתיים.

בהנהלת הקבוצה המומים מהקללות הקשות שיצאו מפיהם של אוהדי הפועל ר"ג- גבעתיים, כנגד שחקני הקבוצה והצוות. בן חדד מנכל הקבוצה אמר "מדובר בקללות קשות ונאצות שהאוזן לא סובלת, איחולי הסרטן והשימוש ב"נאצי" ככינוי גנאי לספורטאי חייבים להעלם מהמגרשים. אם הקללות היו נשמעות אצלנו בהיכל הספורט במעלה אדומים, אותם אוהדים היו מורחקים לאלתר על ידינו".


ביום שלישי הקרוב ה-15 בנובמבר כ"א חשוון, בשעה 19:40 הקבוצה תארח בהיכל הספורט במעלה אדומים את הפועל חבל מודיעין במשחק שישודר בשידור חי בערוץ הספורט.

זהו המפגש השני בין הקבוצות השנה לאחר ההפסד בהארכה 105-101 בשמינית גמר הגביע. בשנה שעברה שתי הקבוצות נפגשו פעמיים כשבשני הפעמים ידה של מעלה הייתה על העליונה. ניצחון דרמטי 98-95 במחזור הראשון, וניצחון עצום בקוסל 105-74.

הנתון המשמעותי: בכל המפגשים קלעה מעלה סביבות 100 הנקודות.

הנתון הנוסף: נכון לכתיבת שורות אלו מכבי מעלה אדומים היא הקבוצה שאיבדה הכי פחות כדורים בליגה.


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comentários


bottom of page