top of page
חיפוש
  • ben40765

שבע ברכות



מכבי מעלה אדומים חזרה מסגר ארוך במיוחד היישר למשחקה השביעי בליגה הארצית, וכדרכה בקודש פיגרה ברבע הראשון, איזנה ברבע השני, הובילה ברבע השלישי ופתחה פער בטוח ברבע האחרון.


המשחק בהיכל הפיס בעיר, נפתח בצורה מאוזנת כשמצד אחד נקודות של אלחי מנצבך ואלמוג זקס אך מודיעין חזרה מהר לעניינים משתי שלשות של גיא אלמשלי. ניכר במשחק של מעלה אדומים שהם היו חלודים בפתיחה והחטיאו הרבה זריקות קלות. מודיעין עלתה ליתרון משלשה נוספת הפעם של שחקן המפתח של מודיעין והטקס המיתולוגי של מעלה אדומים, אסף אוחנה. בסיום הרבע הראשון 19-16 לאורחים. שמחה הלפרט שוב החזיר את היתרון למעלה אדומים עם 5 נקודות רצופות משלו אך כל פעם שמעלה אדומים ניסתה לייצר מומנטום זה נענה בקליעות מחוץ לקשת של האורחים, מעוז מזר עם עוד שלשה שוב החזיר את היתרון לאורחים אך עידו אזולאי עם 4 נקודות חשובות דאג לשמור על היתרון. סל של ברק אוריון על הבאזר הוריד את מעלה אדומים ביתרון קטן במחצית 38-36. למחצית השנייה עלו מעלה אדומים הרבה יותר אגרסיביים, הוד דנינו עלה מהספסל והוסיף המון אנרגיות בהגנה, ברק אוריון נכנס לעניינים ועם 8 נקודות רצופות שלו העלה את מעלה אדומים לראשונה ליתרון דו ספרתי 63-52. נסיונות חזרה של האורחים לא צלחו למרות סלים של אלעד שינדלר, ברק אוריון ושמחה הלפרט המשיכו לספק נקודות ובהמשך שלשה של יוחאי צוקרמן סגרה את הסיפור ובסיום 83-63 למעלה אדומים ששומרת על מאזן מושלם לאחר 7 משחקים. קלעו למעלה אדומים: ברק אוריון 20 נק' ו- 11 כ"ח. שמחה הלפרט 18 נק'. אלמוג זקס ויוחאי צוקרמן 10 נק' כ"א. עידו אזולאי 8 נק'. אלחי מנצבך והוד דנינו 5 נק' כ"א. יבגני חולודוב 4 נק'. דור ענבי 2 נק'. נדב בלש לא קלע אך מסר 5 אסיסטים והוסיף שתי חטיפות. בשבוע הבא תצא מעלה אדומים למשחק חוץ קשה נגד נחל שורק.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

חזרה בסערה

חזרו מפגרת החורף בנצחונות בזמן שקבוצות המועדון נמצאות בפגרת מחצית, קבוצות הנוער והנערים ב' חזרו מהפגרה עם שני ניצחונות חשובים ששומרים...

Comentarios


bottom of page